Szállítási, fizetési feltételek
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS HATÁRIDŐK
Megrendelés leadásakor kétféle kiszálltási mód választható:
- SZEMÉLYES átvétel - INGYENES
Raktárkészletről történő vásárlás esetén az átvétel fizetés ellenében a termék azonnal elérhető a készlet erejéig. A rendelés visszaigazolásakor elküldjük számodra raktárunk elérhetőségét.
- Kiszállítás CSOMAGKÜLDŐ szolgáltatással
Az átvételhez nem kell személyesen eljönni raktárunkba, egyenesen házhoz visszük rendelésed, mely biztonságos, gyors, kényelmes megoldást jelent számodra.
30.000 Ft alatti rendelés esetén - 2.900 Ft
30.000 Ft fölötti rendelés esetén - 17.990 Ft
A csomagméretnek megfelelően választott futárszolgálattal. A teljesítés országszerte 1-5 munkanap
MEGVÁLTOZTATHATOM A SZÁLLÍTÁS RÉSZLETEIT?
A szállítási időpontot, szállítási címet csak abban az esetben tudjuk módosítani, amennyiben még nem vette át tőlünk a futárszolgálat. Kérjük telefonon vagy e-mailen keresztül lépj velünk kapcsolatba. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. Amennyiben már átvette a futárszolgálat, a futárszolgálat honlapján lehet érdeklődni. A szállítást csak abban az esetben tudjuk törölni, amennyiben még nem vette át tőlünk a futárszolgálat. Ha ez már megtörtént, de nem tartasz igényt a termékekre, juttasd vissza hozzánk, és az ÁSZF-ben foglalt feltételek alapján járunk el.
ÁTVEHETI-E MÁS IS AZ ÁRUT, AMIT ÉN RENDELTEM MEG?
Igen átveheti, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük készítsd elő a számla másolatát nyomtatott vagy elektronikus formában.
HOL ÉRTESÜLHETEK A SZÁLLÍTÁSOM ÁLLAPOTA FELŐL, KIVEL TUDOK EGYEZTETNI?
Online vásárlás esetén a visszaigazoló e-mailben kapod meg a szállító nevét és a csomagod regisztrációs számát. Ezeket felhasználva a csomagküldő szolgálat honlapján követheted nyomon a csomagodat: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes és http://homedt.hu/track Szállítási cím módosításához vedd fel a futárszolgálattal a kapcsolatot telefonon, az általuk megadott elérhetőségek egyikén.
SEGÍT A SZÁLLÍTÓ BEVINNI A BÚTORT A LAKÁSBA?
A szállító csak az autóról történő leadásban nyújt segítséget. További mozgatásról a vevőnek kell gondoskodnia.
MIT KELL TENNEM, MIRE KELL FIGYELNEM A RENDELÉSEM KÉZHEZ VÉTELEKOR?
Átvételkor mindenképpen ellenőrizd a csomagolás sértetlenségét, amennyiben sérült csomagot tapasztalsz kérjük ne vedd át a futártól. Probléma esetén, fordulj a vevőszolgálatához. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod.
KÜLFÖLDRE IS SZÁLLÍTOTOK?
Csomag- és bútorszállítást a weboldal által generált szállítási listaáron Magyarország területén belül vállalunk. Európai közösségen belüli szállítási igény esetén vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod.