Karrier
LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR
Feladatok
Az új munkatárs feladata lesz a teljeskörű távol-keleti bútorbeszerzés lebonyolítása, termékpaletta bővítése, folyamatos kapcsolattartás a külföldi beszállítókkal. Árajánlatok beszerzése. Az árubeszállítások hatékony megszervezése, felügyelete. A megrendeléssel és az áruszállítással kapcsolatos teljes dokumentáció kezelése, koordinálása.
- Beszállítókkal történő kapcsolattartás (e-mailen, telefonon, személyesen)
- Árajánlatok bekérése
- Ártárgyalások lebonyolítása
- Megrendelések kezelése, nyomon követése, beérkeztetése
- Szállítmányok megszervezése
- Fuvarszervezés
- Vámkezelések, vámügyintézővel történő kapcsolattartás
- Tárgyalások előkészítése, aktív támogatása
- Kimutatások, statisztikák készítése
- Beszerzési árak, termékadatbázis folyamatos ellenőrzése és karbantartása
- Társosztályokkal való együttműködés
- Ügyviteli rendszer folyamatos törzsadat kezelése
- Bútorkiállítások felkutatása, részt vétel megszervezése
- Aktív javaslattétel új beszállítókkal való együttműködésre
Elvárások
- Tárgyalási szintű aktív angol nyelvtudás írásban és szóban
- Minimum 3 éves szakmai tapasztalat beszerzés, távol-keleti fuvarszerzvezés, kereskedelmi ügyintézés területen
- Microsoft Office programok felhasználó szintű ismerete
- Céltudatos, eredményorientált, proaktív személyiség, aki kiváló kommunikációs képességgel rendelkezik, nyitott a fejlődésre, és képes a problémákat önállóan megoldani, hatáskörében felelős döntéseket hozni.
- B2B beszerzésben és tárgyalásban szerzett tapasztalat
- Kiváló elemzőkészség, önálló munkavégzés, csapatmunkában való jártasság, jó kommunikációs és tárgyalási készség, határozott személyiség
Előnyt jelent
Ha érdekel a design és a belsőépítészet
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem
- Hosszútávú stabil cégháttér
- Nemzetközi karrierépítési lehetőség a cégcsoporton belül
- Lendületes, fiatalos csapat
- Felelősségteljes és kihívást jelentő munka
- Fiatalos, modern, dekoratív munkakörnyezet
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Kutyabarát
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Dublino cégcsoport Közép-Európa egyik meghatározó vendéglátóipari bútor kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkanév alatt öt országban értékesíti, jelentős részben egyedi fejlesztésű termékeit. Vevői között a célpiac valamennyi meghatározó szereplője megtalálható: a gasztro trend meghatározó éttermeitől, a népszerű szórakozóhelyeken át, a magas presztízsű hotelláncokig. Mind az öt európai képviseletünk saját bemutatóteremmel rendelkezik.
Jelentkezés módja
Küldd el fényképes, angol és magyar nyelvű önéletrajzodat, fizetési igény megjelölésével az info@dublino.hu email címre.
SENIOR SALES MANAGER
Aktív álláshirdetésünk az alábbi linken érhető el.
A cégcsoport 14. kerületben található európai központi bemutatótermében kiemelkedően szép és vonzó munkakörnyezet vár. A cégben dolgozó csapattagok nagy hangsúlyt fektetnek a kiszámíthatóságra és következetességre. Olyan új kollégát keresünk, aki képes hosszútávon, folyamatosan jó teljesítmény nyújtani, melyet a fent leírtakon túl kiegyensúlyozott, stabil és jókedvű légkör megteremtésével támogatunk.

Főbb feladatok, munkák:
A Furlab csoport Közép-Európa egyik meghatározó vendéglátóipari és szálloda bútor kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkanév alatt öt országban értékesíti, jelentős részben egyedi fejlesztésű, termékeit. Vevői között a célpiac valamennyi meghatározó szereplője megtalálható: a gasztro trend jelentős éttermeitől, a népszerű szórakozóhelyeken át, a magas presztízsű hotelláncokig. Mind az öt európai képviseletünk saját bemutatóteremmel rendelkezik.
Jelenleg budapesti értékesítő és design tanácsadó csapatunkba keresünk Senior sales manager pozícióba motivált kollégát.
Az álláshoz tartozó:
- Kollégánk feladata a kis-és nagykereskedelmi értékesítési osztályunk mindennapi munkájának támogatása, a nemzetközi partnerek budapesti irodában történő teljes körű kiszolgálása a Beszerzési Csoporttal szorosan együttműködve.
- Az értékesítési folyamat teljes körű koordinációja, a Megrendelő partnerekkel törté folyamatos kapcsolattartás.
- Személyes, telefonos, elektronikus tanácsadás, árajánlatok készítése,
- Megrendelések teljes körű kezelése, követése, feldolgozása,
- Szerződések előkészítése és kezelése, továbbá a kapcsolódó vevőszámlák, szállítólevelek készítése,
- Gyártói megrendelések előkészítése a Beszerzési Csoporttal együttműködve.
- Gyártói adatok pontos karbantartása, frissítése online felületeinken.
- Folyamatos beszállító árlista frissítés.
- Gyártói információk szakszerű kezelése, karbantartása
- Hétvégi munkavégzés (rendezvények esetén, alkalmanként)
- Meglévő ügyfélkörrel rendelkezünk, NINCSENEK "hideghívások"
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középszintű angol nyelvtudás, írásban és szóban.
- Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete, az excel program magas szintű ismerete,
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód,
- Pontos, precíz, jól szervezett, önálló munkavégzés,
- Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
- Határozott, magabiztos fellépés,
- Jó stressztűrő képesség, terhelhetőség
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem, alapbér + (próbaidő után) jutalék
- Stabil megbízható 20 éves cégháttér
- Meglévő nagykereskedelmi és lakossági ügyfélkörrel rendelkezünk, nem call center munkatársat keresünk(!)
- Egyéni fejlődési lehetőség,
- Fiatalos motiváló csapat,
- Teljes munkaidő,
- Budapest XIV. kerületi munkavégzés
- Színvonalas dekoratív munkakörnyezet
- Céges telefon
- Díjmentes Nespresso kávé pult
- Rendszeres csapatépítő programok
- Cégen belüli szakmai továbbképzés
- Céges laptop
Jelentkezésed elküldheted az info@dublino.hu email címre is, fényképes önéletrajz csatolásával.