Barion Pixel

Karrier

LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR

Feladatok


Az új munkatárs feladata lesz a teljeskörű távol-keleti bútorbeszerzés lebonyolítása, termékpaletta bővítése, folyamatos kapcsolattartás a külföldi beszállítókkal. Árajánlatok beszerzése. Az árubeszállítások hatékony megszervezése, felügyelete. A megrendeléssel és az áruszállítással kapcsolatos teljes dokumentáció kezelése, koordinálása.

  • Beszállítókkal történő kapcsolattartás (e-mailen, telefonon, személyesen)
  • Árajánlatok bekérése
  • Ártárgyalások lebonyolítása
  • Megrendelések kezelése, nyomon követése, beérkeztetése
  • Szállítmányok megszervezése
  • Fuvarszervezés
  • Vámkezelések, vámügyintézővel történő kapcsolattartás
  • Tárgyalások előkészítése, aktív támogatása
  • Kimutatások, statisztikák készítése
  • Beszerzési árak, termékadatbázis folyamatos ellenőrzése és karbantartása
  • Társosztályokkal való együttműködés
  • Ügyviteli rendszer folyamatos törzsadat kezelése
  • Bútorkiállítások felkutatása, részt vétel megszervezése
  • Aktív javaslattétel új beszállítókkal való együttműködésre

Elvárások


  • Tárgyalási szintű aktív angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Minimum 3 éves szakmai tapasztalat beszerzés, távol-keleti fuvarszerzvezés, kereskedelmi ügyintézés területen
  • Microsoft Office programok felhasználó szintű ismerete
  • Céltudatos, eredményorientált, proaktív személyiség, aki kiváló kommunikációs képességgel rendelkezik, nyitott a fejlődésre, és képes a problémákat önállóan megoldani, hatáskörében felelős döntéseket hozni.
  • B2B beszerzésben és tárgyalásban szerzett tapasztalat
  • Kiváló elemzőkészség, önálló munkavégzés, csapatmunkában való jártasság, jó kommunikációs és tárgyalási készség, határozott személyiség

Előnyt jelent


Ha érdekel a design és a belsőépítészet


Amit kínálunk


  • Versenyképes jövedelem
  • Hosszútávú stabil cégháttér
  • Nemzetközi karrierépítési lehetőség a cégcsoporton belül
  • Lendületes, fiatalos csapat
  • Felelősségteljes és kihívást jelentő munka
  • Fiatalos, modern, dekoratív munkakörnyezet

Munkahelyi extrák


  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció



A Dublino cégcsoport Közép-Európa egyik meghatározó vendéglátóipari bútor kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkanév alatt öt országban értékesíti, jelentős részben egyedi fejlesztésű termékeit. Vevői között a célpiac valamennyi meghatározó szereplője megtalálható: a gasztro trend meghatározó éttermeitől, a népszerű szórakozóhelyeken át, a magas presztízsű hotelláncokig. Mind az öt európai képviseletünk saját bemutatóteremmel rendelkezik.

Jelentkezés módja


Küldd el fényképes, angol és magyar nyelvű önéletrajzodat, fizetési igény megjelölésével az info@dublino.hu email címre.



SENIOR SALES MANAGER

Aktív álláshirdetésünk az alábbi linken érhető el.

A cégcsoport 14. kerületben található európai központi bemutatótermében kiemelkedően szép és vonzó munkakörnyezet vár. A cégben dolgozó csapattagok nagy hangsúlyt fektetnek a kiszámíthatóságra és következetességre. Olyan új kollégát keresünk, aki képes hosszútávon, folyamatosan jó teljesítmény nyújtani, melyet a fent leírtakon túl kiegyensúlyozott, stabil és jókedvű légkör megteremtésével támogatunk. 

Dublino Business Showroom Mood_1200x628px_5.jpg

Főbb feladatok, munkák:


A Furlab csoport Közép-Európa egyik meghatározó vendéglátóipari és szálloda bútor kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkanév alatt öt országban értékesíti, jelentős részben egyedi fejlesztésű, termékeit. Vevői között a célpiac valamennyi meghatározó szereplője megtalálható: a gasztro trend jelentős éttermeitől, a népszerű szórakozóhelyeken át, a magas presztízsű hotelláncokig. Mind az öt európai képviseletünk saját bemutatóteremmel rendelkezik.

Jelenleg budapesti értékesítő és design tanácsadó csapatunkba keresünk Senior sales manager pozícióba motivált kollégát.

Az álláshoz tartozó:


  • Kollégánk feladata a kis-és nagykereskedelmi értékesítési osztályunk mindennapi munkájának támogatása, a nemzetközi partnerek budapesti irodában történő teljes körű kiszolgálása a Beszerzési Csoporttal szorosan együttműködve.
  • Az értékesítési folyamat teljes körű koordinációja, a Megrendelő partnerekkel törté folyamatos kapcsolattartás.
  • Személyes, telefonos, elektronikus tanácsadás, árajánlatok készítése,
  • Megrendelések teljes körű kezelése, követése, feldolgozása,
  • Szerződések előkészítése és kezelése, továbbá a kapcsolódó vevőszámlák, szállítólevelek készítése,
  • Gyártói megrendelések előkészítése a Beszerzési Csoporttal együttműködve.
  • Gyártói adatok pontos karbantartása, frissítése online felületeinken.
  • Folyamatos beszállító árlista frissítés.
  • Gyártói információk szakszerű kezelése, karbantartása
  • Hétvégi munkavégzés (rendezvények esetén, alkalmanként)
  • Meglévő ügyfélkörrel rendelkezünk, NINCSENEK "hideghívások"

Az álláshoz tartozó elvárások:


  • Középszintű angol nyelvtudás, írásban és szóban.
  • Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete, az excel program magas szintű ismerete,
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód,
  • Pontos, precíz, jól szervezett, önálló munkavégzés,
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
  • Határozott, magabiztos fellépés,
  • Jó stressztűrő képesség, terhelhetőség

Amit kínálunk:


  • Versenyképes jövedelem, alapbér + (próbaidő után) jutalék
  • Stabil megbízható 20 éves cégháttér
  • Meglévő nagykereskedelmi és lakossági ügyfélkörrel rendelkezünk, nem call center munkatársat keresünk(!)
  • Egyéni fejlődési lehetőség,
  • Fiatalos motiváló csapat,
  • Teljes munkaidő,
  • Budapest XIV. kerületi munkavégzés
  • Színvonalas dekoratív munkakörnyezet
  • Céges telefon
  • Díjmentes Nespresso kávé pult
  • Rendszeres csapatépítő programok
  • Cégen belüli szakmai továbbképzés
  • Céges laptop

Jelentkezésed elküldheted az info@dublino.hu email címre is, fényképes önéletrajz csatolásával.