+36-20-492-5378

Vevőszolgálat

Webáruházunkban minden szükséges információt igyekeztünk feltüntetni. 

Gyakran ismételt kérdések

Nagyon sok kérdésre megtalálhatod a választ a Gyakran ismételt kérdések oldalon is. Ha azonban mégis kérdésed támadna, keresd kollégáinkat elérhetőségeinken! Az Általános Szerződési feltételeinket itt találod. 

Minden információt megtalálok a honlapon?

Jelenleg választékunk mintegy 95%-a megtalálható a honlapon, a termékek frissítése folyamatos. Termékeinkről a lehető legtöbb információt megtalálod az oldalon. Nagyon sok kérdésre megtalálhatod a választ a Gyakran ismételt kérdések oldalon is. 

Vevőszolgálati kollégáink elérhetősége

Amennyiben fentiekben nem találtál kérdésedre választ, segítségre lenne szükséged, keresd bátran kollégáinkat elérhetőségeinken

Kipróbálhatom, megnézhetem a termékeket rendelés előtt?

Webáruházunkban *raktáron felirattal jelzett termékeink bemutatótermünkben is megtalálhatók. Kérjük, telefonon érdeklődj az aktuálisan elérhető termékeink iránt. Rendelésre érkező termékeink egy részéből szintén rendelkezünk kipróbálható mintával, de előfordulhat olyan termék, mely esetében csak a színmintát tudjuk megmutatni. Ilyen termék választása előtt érdeklődj telefonon vagy e-mailben shop@dublinohome.hu

Van kiskereskedelmi partner, aki forgalmazza a termékeket?

Nem rendelkezünk kiskereskedelmi partnerekkel, termékeink csak a webshopon keresztül érhetők el, vagy bemutatótermünkben megtekinthetők nyitvatartási idő alatt. 

Egyéni vállalkozó vagy társas vállalkozás is tud vásárolni?

Természetesen igen, kereskedelmi mennyiség esetén. Bővebb választékból tud választani a nagykereskedelmi oldalunkon www.dublino.hu elérhető katalógusból. 

Milyen módon tudok rendelést leadni?

Elsősorban a webshopon keresztül leadott űrlap segítségével, a kosárfolyamat végén a Megrendelés elküldésével. Emailben a shop@dublinohome.hu címen, vagy közvetlenül a kollégánk részére tudod leadni rendelésed vagy személyesen bemutatótermünkben. Telefonon rendelést nem áll módunkban felvenni! További hasonló kérdésre megtalálhatod a választ a Gyakran ismételt kérdések oldalon is.

A webshop árak bruttó vagy nettó árak? Mit tartalmaznak?  

Az oldalunkon megadott árak, forintban, bruttó fogyasztói árak, tehát tartalmazzák az áfát. Az árak kiszállítási költség nélkül értendőek és nem tartalmazzák az esetlegesen felmerülő, opcionálisan választható szolgáltatásokat. További hasonló kérdésre megtalálhatod a választ a Gyakran ismételt kérdések oldalon is.

Milyen fizetési módok lehetségesek?

Jelenleg a Simplepay által elfogadott bankártyákkal tudsz fizetni a webshop rendszerén keresztül, vagy előre, banki átutalással. Bemutatótermünkben fizethetsz készpénzzel, bankkártyával. Utalás esetén a megrendelés összegét Furlab Kft bankszámlájára utald el: megjegyzésbe írd bele a megrendelői nevet, számlaszámot: Furlab Kft, OTP Bank 10102244-50834900-01004006. Az áru átvétele kizárólag a számlánkra történő jóváírást követően történhet meg. További információkat a Fizetési módok oldalon találsz. 

Szavatossági jogok

A Dublino Home webshopjában vásárolt bútorokra általánosan 1 év szavatosságot biztosítunk. Fogyasztói kifogás esetén a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint járunk el. A fogyasztói szavatossági igény benyújtásához a vásárlói számla / nyugta bemutatása szükséges. Feltételeink részleteiről a weboldalon vagy bemutatótermünkben tájékozódhatsz. A leárazott termékekre nem áll módunkban szavatosságot vállalni. További hasonló kérdésre megtalálhatod a választ a Gyakran ismételt kérdések oldalon is. 

Mi a reklamáció, panaszkezelés folyamata? 

Meg kell adni a vásárlás azonosító adatait (rendelésszámmal, vagy számlaszámmal), illetve a hiba lehető legpontosabb megadását, lehetőleg fényképes ismertetéssel, hogy pontosan mely termékkel, hány darabbal van probléma. Kérjük, hogy ezeket az információkat küldd el számunkra e-mailben shop@dublinohome.hu . További hasonló kérdésre megtalálhatod a választ a Gyakran ismételt kérdések oldalon is.