Kedves Vásárlóink! Dublino Home bemutatóterem1142 Budapest Komáromi út 16-20 Nyitva: H-K: 9-17h, Sze-Cs-P: 10-18h,  Szombat: 10-15h 
TERMÉKEINK KÉSZLETRŐL AZONNAL ELÉRHETŐEK, AKÁR INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL ORSZÁGSZERTE! 

Szállítási feltételek

Szállítási módok és határidők

Megrendelés leadásakor kétféle kiszálltási mód választható: 

1. SZEMÉLYES átvétel - INGYENES
Raktárkészletről történő vásárlás esetén az átvétel fizetés ellenében a termék azonnal elérhető a készlet erejéig. A rendelés visszaigazolásakor elküldjük számodra raktárunk elérhetőségét.

2. Kiszállítás CSOMAGKÜLDŐ szolgáltatással
Az átvételhez nem kell személyesen eljönni raktárunkba, egyenesen házhoz visszük rendelésed, mely biztonságos, gyors, kényelmes megoldást jelent számodra.

  • 30.000 Ft alatti rendelés esetén - 2.900 Ft

A csomagméretnek megfelelően választott futárszolgálattal. A teljesítés ebben az esetben 1-3 munkanap.

  • 30.000 Ft fölötti rendelés esetén - INGYENES
A csomagméretnek megfelelően választott futárszolgálattal. A teljesítés ebben az esetben:
- Budapestre 1-3 munkanap
- Vidékre 1-7 munkanap

  • Dublino Express aznapi kiszállítás (11 óráig leadott rendelés esetén)
- Budapest területén belül: 12 990 Ft 
- Budapest agglomerációjában*: 15 990 Ft
- Részletek a Dublino Express szolgáltatás oldalán
*Preferált települések: Érd, Gödöllő, Szigetszentmiklós, Budaörs, Budakeszi, Solymár, Nagykovácsi, Pomáz, Üröm, Törökbálint, Diósd, Érd, Göd, Mogyoród, Csömör, Kistarcsa, Nagytarcsa, Pécel, Maglód, Ecser, Veresegyház, Szentendre, Dunakeszi, Szentendre, Gyál, Fót, Vecsés, Szigethalom, Pécel, Dunaharaszti települések teljes terület

Megváltoztathatom a szállítás részleteit?

A szállítási időpontot, szállítási címet csak abban az esetben tudjuk módosítani, amennyiben még nem vette át tőlünk a futárszolgálat. Kérjük telefonon vagy e-mailen keresztül lépj velünk kapcsolatba. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. Amennyiben már átvette a futárszolgálat, a futárszolgálat honlapján lehet érdeklődni. A szállítást csak abban az esetben tudjuk törölni, amennyiben még nem vette át tőlünk a futárszolgálat. Ha ez már megtörtént, de nem tartasz igényt a termékekre, juttasd vissza hozzánk, és az ÁSZF-ben foglalt feltételek alapján járunk el.

Átveheti-e más is az árut, amit én rendeltem meg? 

Igen átveheti, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük készítsd elő a számla másolatát nyomtatott vagy elektronikus formában. 

Hol értesülhetek a szállításom állapota felől, kivel tudok egyeztetni?

Online vásárlás esetén a visszaigazoló e-mailben kapod meg a szállító nevét és a csomagod regisztrációs számát. Ezeket felhasználva a csomagküldő szolgálat honlapján követheted nyomon a csomagodat: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes és http://homedt.hu/track Szállítási cím módosításához vedd fel a futárszolgálattal a kapcsolatot telefonon, az általuk megadott elérhetőségek egyikén. 

Segít a szállító bevinni a bútort a lakásba? 

A szállító csak az autóról történő leadásban nyújt segítséget. További mozgatásról a vevőnek kell gondoskodnia. 

Mit kell tennem, mire kell figyelnem a rendelésem kézhez vételekor?

Átvételkor mindenképpen ellenőrizd a csomagolás sértetlenségét, amennyiben sérült csomagot tapasztalsz kérjük ne vedd át a futártól. Probléma esetén, fordulj a vevőszolgálatához. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. 

Külföldre is szállítotok? 

Csomag- és bútorszállítást a weboldal által generált szállítási listaáron Magyarország területén belül vállalunk. Európai közösségen belüli szállítási igény esetén vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod.