+36-20-492-5378

Szállítási feltételek

Szállítási módok és határidők

Megrendelés leadásakor kétféle kiszálltási mód választható: 


  1. Személyes átvétel. Raktárkészletről történő vásárlás esetén az átvétel fizetés ellenében a termék azonnal elérhető a készlet erejéig. A rendelés visszaigazolásakor elküldjük számodra raktárunk elérhetőségét.
  2. Kiszállítás csomagküldő szolgáltatással. Az átvételhez nem kell személyesen eljönni raktárunkba, egyenesen házhoz visszük rendelésed, mely biztonságos, gyors, kényelmes megoldást jelent számodra. Fizetéstől számított 2-4 munkanapon belül teljesül. Partnereinkkel, a GLS és HDT csomagszállító szolgáltatásunkkal tudjuk biztosítani a rendelt terméked kiszállítását. Az interneten történő vásárláskor a megrendelés előtt megtekintheted a szállítási költségeket, miután a termékeket már a kosárba helyezted és megadtad az irányítószámodat. Amennyiben a weboldal nem ajánl fel ilyen szolgáltatást, előfordulhat, hogy a rendelésed meghaladja a futárszolgálat által meghatározott méret és súlykorlátozást. Ebben az esetben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. 

Megváltoztathatom a szállítás részleteit?

A szállítási időpontot, szállítási címet csak abban az esetben tudjuk módosítani, amennyiben még nem vette át tőlünk a futárszolgálat. Kérjük telefonon vagy e-mailen keresztül lépj velünk kapcsolatba. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. Amennyiben már átvette a futárszolgálat, a futárszolgálat honlapján lehet érdeklődni. A szállítást csak abban az esetben tudjuk törölni, amennyiben még nem vette át tőlünk a futárszolgálat. Ha ez már megtörtént, de nem tartasz igényt a termékekre, juttasd vissza hozzánk, és az ÁSZF-ben foglalt feltételek alapján járunk el. A szállítási díjat sajnos nem áll módunkban visszafizetni. Átveheti-e más is az árut, amit én rendeltem meg? Igen átveheti, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük készítsd elő a számla másolatát nyomtatott vagy elektronikus formában. 

Hol értesülhetek a szállításom állapota felől, kivel tudok egyeztetni?

Online vásárlás esetén a visszaigazoló e-mailben kapod meg a szállító nevét és a csomagod regisztrációs számát. Ezeket felhasználva a csomagküldő szolgálat honlapján követheted nyomon a csomagodat: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes és http://homedt.hu/track Szállítási cím módosításához vedd fel a futárszolgálattal a kapcsolatot telefonon, az általuk megadott elérhetőségek egyikén. 

Segít a szállító bevinni a bútort a lakásba? 

A szállító csak az autóról történő leadásban nyújt segítséget. További mozgatásról a vevőnek kell gondoskodnia. 

Mit kell tennem, mire kell figyelnem a rendelésem kézhez vételekor?

Átvételkor mindenképpen ellenőrizd a csomagolás sértetlenségét, amennyiben sérült csomagot tapasztalsz kérjük ne vedd át a futártól. Probléma esetén, fordulj a vevőszolgálatához. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. 

Külföldre is szállítotok? 

Csomag- és bútorszállítást a weboldal által generált szállítási listaáron Magyarország területén belül vállalunk. Európai közösségen belüli szállítási igény esetén vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod.