Kedves Vásárlóink! Dublino Home bemutatóterem1142 Budapest Komáromi út 16-20 Nyitva: H-K: 9-17h, Sze-Cs-P: 10-18h
RENDKÍVÜLI HÉTVÉGI NYITVATARTÁS: szombaton (5.15.) 10-16h és vasárnap (5.16.) 10-16h a JOY-NAPOK ideje alatt!
JOY NAPOKON -30% KEDVEZMÉNNYEL MINDEN! KÉSZLETRŐL AZONNAL, INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL! NE MARADJ LE! TUDJ MEG TÖBBET! 

Gyakran ismételt kérdések

Kérdéseid vannak? Válaszokkal készültünk a leggyakoribb kérdésekre.

_______________________

ÁLTALÁNOS

Hol találom meg az általános szerződési feltételeket?

Általános Szerződési feltételeinket itt találod. 

Van bemutatóterem, ahol ki lehet próbálni a termékeket?

Igen, a címet és elérhetőséget a kapcsolat oldalon találod. 

Hogyan írhatok üzenetet? 

Kapcsolat oldalunkon az online űrlapont is üzenhetsz, illetve általános kérdésekkel a hello@dublinohome.hu, vásárlással kapcsolatosan a shop@dublinohome.hu, adatvédelemmel kapcsolatosan a gdpr@dublinohome.hu emailcímen érhetsz el. 

Mikor és hol vehetem át személyesen a megvásárolt termékeket?

Az árukiadás központi raktárunkból történik, tehát a bemutatótermünkből nincs lehetőség elvinni a termékeket, A raktárunk elérhetőségeit a kapcsolat oldalon találod.

Hova fordulhatok panaszaimmal?

Panasz, reklamáció esetén kérjük lépj kapcsolatba velünk e-mailben a hello@dublinohome.hu vagy telefonon keresztül.


_______________________

TERMÉKEINKRŐL

Hány termékből áll a Dublino Home választéka?

Körülbelül 10.000 termékből áll választékunk. 

Hol gyártják az Dublino termékeit?

Több tucat gyártó Európa és a világ számos országban dolgozik a Dublino bútorok előállításán. A kedvező árak és a magas minőség beszállítóink gondos kiválasztásának, a korszerű logisztikai megoldásoknak, a folyamatos és teljes céget érintő innovációnak köszönhető. Minden termékünket a minőség és vásárlóink igényeinek maximális szem előtt tartásával tervezzük és szerezzük be. 

Minden terméket megtalálok a honlapon?

Jelenleg választékunk mintegy 95%-a megtalálható a honlapon, a termékek frissítése folyamatos. 

Van lehetőség a termékeket egyedi kárpittal vagy vázzal kérni?

A Dublino Home kínálatában minden termék előre legyártott raktárkészletes termék, így a kárpit és váz változtatására nincs lehetőség. Amennyiben kereskedelmi mennyiség vásárlása esetén szeretnél egyedi megoldásokat, kérjük vedd fel a kapcsolatot a nagykereskedésünk szakértő munkatársaival.

Mekkora a termékek teherbírása?

A termékek többsége a fokozottabb használatnak kitett vendéglátóipari használatra tervezetettek. Így minden termékünk az elfogadott, általános otthoni használatra messzemenően alkalmas. Néhány termék esetében a követelmények magasabbak, mint az európai szabvány előírásai. Részletek az egyes termékeknél, vagy érdeklődj munkatárainknál.

Milyen szövet található a bútorokon? 

Termékeink minőségi, lakossági felhasználásnak megfelelő szövettel készülnek, amelyek magas kopásállósággal és könnyű tisztíthatósággal rendelkeznek.

Hogyan tisztíthatók a szövetek? 

Általános bútortisztító habbal, vagy szövettisztító folyadékkal tisztán tarthatóak. Ajánlatunkat a bútorápolás menüpontban találod. 

Nem találtam összeszerelési útmutatót a termékhez, amit vásároltam

Ha nem kaptál összeszerelési útmutatót, írj nekünk e-mailt a shop@dublinohome.hu címre, amelyben jelzed, hogy milyen termékhez szeretnél összeszerelési útmutatót, és elküldjük. 

Szerelve vannak a termékek?

Termékeink többsége a kicsomagolást követően kisebb szerelést igényel. 

Kipróbálhatom, megnézhetem a termékeket rendelés előtt?

Webáruházunkban *raktáron felirattal jelzett termékeink bemutatótermünkben is megtalálhatók. Kérjük, telefonon érdeklődj az aktuálisan elérhető termékeink iránt. Rendelésre érkező termékeink egy részéből szintén rendelkezünk kipróbálható mintával, de előfordulhat olyan termék, mely esetében csak a színmintát tudjuk megmutatni. Ilyen termék választása előtt érdeklődj telefonon vagy e-mailben a shop@dublinohome.hu címen.

Hogyan csomagoljátok a termékeket? 

A termékek nagyrészt dobozolva vannak, a termék jellegétől függően különböző fóliákba csomagoljuk. Amennyiben mi végezzük a szállítást, a mi felelősségünk a termékek sérülésmentes eljuttatása a rendeltetési helyre.


_______________________

VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT

Mi a rendelés menete?

Raktárkészletes termék vásárlása esetén, a számla kiegyenlítése után a termék azonnal átvehető raktárunkban, vagy megkezdődik a kiszállítás

Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?

Regisztráció nélkül is vásárolhatsz, de a regisztráció számos előnnyel jár: kívánságlistát hozhatsz létre, láthatod a régebbi vásárlásaidat, és a kosarad tartalmát is megőrzi a rendszer, amennyiben nem azonnal a kiválasztáskor rendeled meg.

A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?

Érdemes regisztrálni, így akkor sem vesznek el a kosaradba rakott termékek, ha elhagyod az oldalt.

Hogyan adhatom le a megrendelésem?

A megrendelés elsősorban webshopunkon keresztül ajánlott, de történhet személyesen, telefonon vagy e-mailen keresztül is.

Milyen adatokra van szükség a rendelés leadáshoz?

A rendeléshez szükségünk van a teljesítéshez szükséges adatokra, mint név, számlázási és szállítási cím, elérhetőségek. Tovább a megrendelendő termékek nevére és darabszámára. Ezeket a megrendelési űrlap tartalmazza. Adataidat az adatvédelmi tájékoztató szerint kezeljük. 

Van kiskereskedelmi partner, aki forgalmazza a termékeket?

Nem rendelkezünk kiskereskedelmi partnerekkel, termékeink csak a webshopon keresztül érhetők el, vagy bemutatótermünkben megtekinthetők nyitvatartási idő alatt. 

Egyéni vállalkozó vagy társas vállalkozás is tud vásárolni?

Természetesen igen, kereskedelmi mennyiség esetén. Bővebb választékból tud választani a nagykereskedelmi oldalunkon www.dublino.hu elérhető katalógusból. 

Milyen módon tudok rendelést leadni?

Elsősorban a webshopon keresztül leadott űrlap segítségével, a kosárfolyamat végén a Megrendelés elküldésével. Emailben a shop@dublinohome.hu címen, vagy közvetlenül a kollégánk részére tudod leadni rendelésed vagy személyesen bemutatótermünkben. Telefonon rendelést nem áll módunkban felvenni! 

Milyen átvételt kínálunk az online vásárlásnál?

Az online vásárláshoz kétféle átvételi szolgáltatás kapcsolódhat: 

  • Személyes átvétel raktárunkban, a számla ellenértékének teljesítése után. Vagy: 
  • Házhozszállítás futárszolgálattal, részletek a Szállítási feltételek oldalon. 

Változtathatom a megrendelt termékeket a rendelés leadása után?

A rendelés leadása után nem módosíthatóak a megrendelt termékek. Lehetőséged van elállni a megrendeléstől, melynek menetét lentebb olvashatod.

A fizetést követően ki lehet egészíteni a megrendelést további termékekkel?

Az online megrendelés kifizetését követően ahhoz a megrendeléshez nem adhatsz hozzá további terméket.

Mit tegyek, ha törölni szeretném a megrendelésemet?

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. 

Hol tart a rendelésem? 

Rendelésed állapota látható a weboldalon, bejelentkezés után a fiókodban, valamint e-mailben jelentkezünk. Kiszállítás esetén a csomagok állapota nyomon követhető a visszaigazoláskor kapott csomagszám segítségével (GLS csomagkövetés és HDT csomagkövetés)

Külföldre tudok rendelni? 

Az Európai Unió államaiból az EU-s adószámmal rendelkező ügyfeleknek közösségen belüli nettó számlát állítunk ki. EU-n kívüli export számla kiállítására nincs mód.

A webshop árak bruttó vagy nettó árak? Mit tartalmaznak?  

Az oldalunkon megadott árak, forintban, bruttó fogyasztói árak, tehát tartalmazzák az áfát. Az árak kiszállítási költség nélkül értendőek és nem tartalmazzák az esetlegesen felmerülő, opcionálisan választható szolgáltatásokat.

Árak megjelenítése, árváltozások

Az árak tájékoztató jellegűek és egy adott termék legolcsóbb változatára vonatkozik. Az árváltozás jogát fenntartjuk, esetleges rendszerhiba vagy elgépelés esetén fenntartjuk a jogot, hogy a termék árát módosítsuk és a rossz áron leadott rendelést ne teljesítsük. A feltüntetett árak az esetleges lényeges árfolyamváltozások, illetve a beszállítói árváltozások függvényében módosulhatnak. 

Nem kaptam meg a rendelésemről a visszaigazolást, mi lehet a gond?

Ennek több oka lehet: ellenőrizd a leveleződ beállításait, illetve, hogy nem telt-e meg a levélfiók. Az is előfordulhat, hogy az e-mail a Levélszemét (Spam) mappába került. Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a shop@dublinohome.hu e-mail címen, vagy telefonon. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. Rendelésed állapota látható a weboldalon is, bejelentkezés után a fiókodban. 


_______________________

SZÁLLÍTÁS, ÁTVÉTEL

Szállítási határidők

Raktárkészletről történő vásárlás esetén az átvétel fizetés ellenében a termék azonnal elérhető a készlet erejéig. 

Szállítási módok

Kétféle módon vehető át: személyes átvétel raktárról vagy kiszállítás csomagküldő szolgáltatással, mely fizetéstől számítva akár aznap, illetve 1-7 munkanapon belül teljesül országszerte, választott szállítási szolgáltatástól függően. Dublino Express szolgáltatással akár aznapi szállítás is lehetséges. Részletek a Szállítási feltételek oldalon. 

Átvehetem a rendelésem személyesen is?

A megrendelés leadásakor személyes raktári átvétel is választható. A rendelés visszaigazolásakor elküldjük számodra raktárunk elérhetőségét.

Mit jelent a csomagszállítás? Mik az előnyei?

Csomagszállítás esetén a rendelt termékeket, szállító partnereink segítségével juttatjuk el hozzád. Az átvételhez nem kell személyesen eljönni raktárunkba, egyenesen házhoz visszük rendelésed, mely biztonságos, gyors, kényelmes megoldást jelent számodra. Részletek a Szállítási feltételek oldalon. 

Házhozszállítást ki végzi? 

Partnereinkkel, a GLS és HDT, illetve HCC csomagszállító szolgáltatásunkkal tudjuk biztosítani a rendelt terméked kiszállítását. Dublino Express szolgáltatásunkról itt találsz bővebb információt. További részletek a Szállítási feltételek oldalon.

Mikor várható a kiszállítás? 

Raktárkészletről történő vásárlás esetén, csomagküldő szolgáltatással történő szállítással, fizetéstől akár aznap Dublino Express szolgátatásunkkal, illetve 1-7 munkanapon belül teljesül országszerte, választott szállítási szolgáltatástól függően. További részletek a Szállítási feltételek oldalon. 

Mennyibe kerül a szállítás?

Az interneten történő vásárláskor a megrendelés előtt megtekintheted a szállítási költségeket, miután a termékeket már a kosárba helyezted és megadtad az irányítószámodat. Szállítási díjaink 30.000 Ft rendelés alatt egységesen 2.900 Ft rendelésenként, felette ingyenesen kiszállítjuk termékeid. További részletek a Szállítási feltételek oldalon. 

Megváltoztathatom a szállítás időpontját?

A szállítási időpontot csak abban az esetben tudjuk módosítani, amennyiben még nem vette át tőlünk a futárszolgálat. Kérjük telefonon vagy e-mailen keresztül lépj velünk kapcsolatba. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. 

Törölhetem a szállítást?

A szállítást csak abban az esetben tudjuk törölni, amennyiben még nem vette át tőlünk a futárszolgálat. Ha ez már megtörtént, de nem tartasz igényt a termékekre, juttasd vissza hozzánk, és az ÁSZF-ben foglalt feltételek alapján járunk el. A szállítási díjat sajnos nem áll módunkban visszafizetni. 

Átveheti-e más is az árut, amit én rendeltem meg?

Igen átveheti, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük készítsd elő a számla másolatát nyomtatott vagy elektronikus formában. 

Megváltoztathatom a szállítási címet a megrendelésem után?

A szállítási címet csak abban az esetben tudjuk módosítani, amennyiben még nem vette át tőlünk a futárszolgálat. Amennyiben már megtörtént, a futárszolgálat honlapján lehet érdeklődni.  

Külföldre is szállítotok? 

Csomag- és bútorszállítást a weboldal által generált szállítási listaáron Magyarország területén belül vállalunk. Európai közösségen belüli szállítási igény esetén vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. 

Hol értesülhetek a szállításom állapota felől?

Online vásárlás esetén a visszaigazoló e-mailben kapod meg a szállító nevét és a csomagod regisztrációs számát. Ezeket felhasználva a csomagküldő szolgálat honlapján követheted nyomon a csomagodat: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes és http://homedt.hu/track

Egyeztethetek a szállítóval, futárral?

Online vásárlás esetén a visszaigazoló e-mailben kapod meg a szállító nevét és a csomagod regisztrációs számát. Ezeket felhasználva a csomagküldő szolgálat honlapján követheted nyomon a csomagodat: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes és http://homedt.hu/track. Szállítási cím módosításához vedd fel a futárszolgálattal a kapcsolatot telefonon, az általuk megadott elérhetőségek egyikén. 

Segít a szállító bevinni a bútort a lakásba? 

A szállító csak az autóról történő leadásban nyújt segítséget. További mozgatásról a vevőnek kell gondoskodnia. 

Mit kell tennem, mire kell figyelnem a rendelésem kézhez vételekor?

Átvételkor mindenképpen ellenőrizd a csomagolás sértetlenségét, amennyiben sérült csomagot tapasztalsz kérjük ne vedd át a futártól. Probléma esetén, fordulj a vevőszolgálatához. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. 


_______________________

FIZETÉS

Milyen fizetési módok lehetségesek?

Jelenleg a Simplepay által elfogadott bankártyákkal tudsz fizetni a webshop rendszerén keresztül, vagy előre, banki átutalással. Bemutatótermünkben fizethetsz készpénzzel. Utalás esetén a megrendelés összegét Furlab Kft bankszámlájára utald el: megjegyzésbe írd bele a megrendelői nevet, számlaszámot: Furlab Kft, Budapest Bank 10102244-50834900-01004006. Az áru átvétele kizárólag a számlánkra történő jóváírást követően történhet meg. 

Mit tegyek, ha online vásárláskor a kártyás fizetés sikertelen volt?

A sikertelen kártyás fizetésnek több oka lehet. Érdemes felvenned a kapcsolatot a bankoddal, és információt kérni a konkrét tranzakcióról. Ha szeretnéd, hogy mi is ellenőrizzük a fizetés állapotát a saját regisztrációs rendszerünkben, kérjük, lépj kapcsolatba a Dublino Home ügyfélszolgálattal telefonon. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. 

Bankkártyás fizetés esetén a visszafizetés hogy történik?

Amennyiben a fogyasztói szerződés keretében értékesített termék minőséghibás, és a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy bankkártyával történő vásárlás esetében a Dublino Home a vételár visszafizetését kizárólag a fogyasztó a vásárláskor használt bankszámlájára / kártyájára történő utalással tudja teljesíteni, készpénz kifizetésére nincs lehetőség. Így van a 14 napos, törvényben foglalt elállás és cserejog esetén is.


_______________________

VEVŐSZOLGÁLAT, CSERE, GARANCIA

Szavatossági jogok

A Dublino Home webshopjában vásárolt bútorokra általánosan 1 év szavatosságot biztosítunk. Fogyasztói kifogás esetén a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint járunk el. A fogyasztói szavatossági igény benyújtásához a vásárlói számla / nyugta bemutatása szükséges. Feltételeink részleteiről a weboldalon vagy bemutatótermünkben tájékozódhatsz. A leárazott termékekre nem áll módunkban szavatosságot vállalni. 

Mit kell tennem, ha szeretném visszaküldeni az online vásárolt terméket?

Elállás esetén a vásárló köteles elállási nyilatkozatot tenni, a terméket haladéktalanul, gyári, használatlan, sértetlen állapotban legkésőbb az átvételtől számított 14 naptári napon belül visszajuttatni a csomag feladási címére, (link a raktárhoz) amennyiben csomagküldő szolgálattal kaptad meg a terméket, az esetben kizárólag Magyarországon bejegyzett és üzemelő csomagszolgálattal küldhető vissza a termék, személyes visszaszállításra nincs lehetőség. Amennyiben a terméket személyesen vetted át raktárunkból, az esetben a raktárunk nyitvatartási idejében a megvásárolt árut személyesen is visszahozhatod sértetlen, használatban, eredeti állapotban. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a terméket a 14 napos határidő lejárta előtt elküldöd. A szállításról neked kell gondoskodni, a visszaszállítás költsége és felelőssége a megrendelőt terheli. 

Hogyan állhatok el a vásárlástól? 

Elállási nyilatkozat ellenében 14 naptári napon belül meggondolhatod magad.

Mi a reklamáció, panaszkezelés folyamata? 

Meg kell adni a vásárlás azonosító adatait (rendelésszámmal, vagy számlaszámmal), illetve a hiba lehető legpontosabb megadását, lehetőleg fényképes ismertetéssel, hogy pontosan mely termékkel, hány darabbal van probléma. Kérjük, hogy ezeket az információkat küldd el számunkra e-mailben shop@dublinohome.hu 

Szükséges a számlát is bemutatnom a garancia érvényesítésekor?

Igen, kérjük hozd magaddal a számlát nyomtatott vagy online formátumban.

Hiányosan / sérülten kaptam meg a rendelésem, mi a teendő?

Online vásárlás esetén átvételkor vetess fel jegyzőkönyvet a szállítóval, utána pedig, kérjük, értesíts minket a shop@dublinohome.hu e-mail címen, vagy telefonon, hogy mielőbb orvosolni tudjuk a problémát. Az elérhetőségeket a kapcsolat oldalon találod. 

Hogyan kapom meg a garancialevelemet?

Online vásárlás esetén a csomagban kerül kiküldésre. 

Mit tegyek, ha hiányzik a garancialevél?

Online vásárlás esetén, amennyiben hiányzik a csomagból a garancialevél, kérjük, vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a shop@dublinohome.hu e-mail címen, hogy pótolni tudjuk a hiányt.

Nem tudom elérni a vevőszolgálatot telefonon, mi a teendő?

Elnézésedet és türelmedet kérjük, igyekszünk minden hívásra válaszolni. Ha mégsem sikerül kapcsolatba lépned velünk, kérjük írj e-mailt az shop@dublinohome.hu címre. 

Küldtem üzenetet a vevőszolgálatnak, mikor kaphatok választ?

Türelmedet kérjük, az üzenetekre beérkezési sorrendben válaszolunk.


_______________________

SZOLGÁLTATÁSOK

Mit jelent a csomagszállítás? Mik az előnyei?

Csomagszállítás esetén a rendelt termékeket, szállító partnereink segítségével juttatjuk el hozzád. Az átvételhez nem kell személyesen eljönni raktárunkba, egyenesen házhoz visszük rendelésed, mely biztonságos, gyors, kényelmes megoldást jelent számodra. További információkat a Házhozszállítás oldalon találsz. 

Lehetséges lefoglalni bútort?

Foglalásra nincs lehetőség.